Ai haine pe care nu le mai porti? Te ajut sa le vinzi!

Ai haine pe care nu le mai porti? Te ajut sa le vinzi!

De cand nu ai facut o curatenie minutioasa in sifonier?
Poti gasi tinute minunate de care ai uitat si pe care le poti scoate la plimbare vara asta si cu siguranta vei gasi si piese vestimentare de care te-ai plictisit sau pe care le porti doar de laundry day.
Eu incerc pe cat posibil sa am in garderoba doar haine pe care stiu sigur ca le port iar pe celelalte le depozitez in alta parte, din mai multe motive: nu mai creez haos de fiecare data cand imi caut rochia x sau pantalonii y, ma decid mult mai repede dimineata pentru ca stiu in orice moment ce am in dulap si ma motivez sa donez/vand/dau la schimb hainele pe care nu le mai port.
Pentru a-mi fi mai usor sa vand sau sa dau la schimb aceste haine am facut acest blog dar si pagina de facebook: https://www.facebook.com/GarderobaNoua
Si acum, vreau sa va ofer si voua posibilitatea de a va vinde hainele prin intermediul acestui blog si al paginii de facebook.
Voi trebuie doar sa imi trimiteti fotografii ale hainelor cu detalii: pret, marime, in ce stare sunt, adresa de e-mail sau numarul de telefon la care va pot contacta doritoarele iar eu voi posta toate fotografiile pe blog si apoi pe facebook.
Voi dati share si asa toate hainutele voastre pot fi admirate si cumparate si de prietenii vostri virtuali.
Va recomand ca in pretul hainelor sa includeti si pretul transportului (trimiterea unui plic cu o camasa, de exemplu, costa aproximativ 6 lei la posta).
De asemenea, va sfatuiesc sa faceti poze hainelor in timp ce le purtati deoarece asa au un mai mare impact.
Toate fotografiile si detaliile mi le trimiteti pe adresa de e-mail: anda.dorotovics@gmail.com si de fiecare data cand ati vandut un produs va rog sa ma anuntati pe e-mail pentru a scrie ca produsul respectiv a fost vandut.
Astea fiind spuse, spor la curatenie si astept mesajele voastre!
P.S. Fie, puteti pastra si acea pereche de skinny jeans, care momentan poate nu va e buna dar candva va va veni perfect, sa va motiveze (eu asa fac:)))

Leave a Reply

